Tari, Ernő and Buzády, Zoltán (1998) Stratégiai szövetségek a piacgazdasági átmenet lezárulásának időpontjában: Egy kérdőíves felmérés tapasztalatai a vállalati szférában. Vezetéstudomány, 29 (2). pp. 35-47.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
10MB |
Abstract
"Szövetséget kötni annyit jelent, mint elismerni, hogy rászorulunk a partner támogatására." E felismerésre támaszkodva a tanulmány összehasonlító elemzéssel vizsgálta a Magyarországon működő vállalatok stratégiai távlatú együttműködési kapcsolatait - azok mindhárom (illetve négy) csoportjában. A vállalati kérdőíves felmérés stratégiai szövetségekre vonatkozó kérdéseinek megfogalmazásánál a szerzők értelemszerűen támaszkodtak a külföldi vizsgálatokban jól bevált kérdőívekre.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | empirikus elemzés, stratégiai szövetségek, átmenet a piacgazdaságba |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Management and Organization |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5194 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Mar 2020 10:18 |
Last Modified: | 30 Mar 2020 10:18 |
Repository Staff Only: item control page