Bőgel, György (1998) Miért a Microsoft? Vezetéstudomány, 29 (4). pp. 41-49.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
Miközben az informatikai piacon számtalan vállalat nyüzsög, néhány cég messze kiemelkedik a többi közül, és egyre nagyobb részesedésre tesz szert. A cikk ez utóbbiak egyikével, a Microsofttal foglalkozik, azt firtatva - elsősorban a vezetési, szervezeti és stratégiai tényezőket véve górcső alá -, hogy Bill Gates cége minek köszönheti rendkívül gyors növekedését és domináns szerepét. A szerző a tanulmányt a modern multimédia-piac óriásairól szóló cikksorozata első darabjának szánja.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, multimédia, számítógépipar, vállalati filozófia, vállalati stratégia |
Subjects: | Information economy Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5218 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 31 Mar 2020 09:29 |
Last Modified: | 31 Mar 2020 09:29 |
Repository Staff Only: item control page