Kenesei, Zsófia (1998) A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 1-11.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A hagyományos eladó-vevő viszony a tranzakcióközpontú szemléletről olyan irányba látszik elmozdulni, ahol a felek partnerré válnak, és a kölcsönös hasznok reményében szoros együttműködést alakítanak ki egymás között. A cikk elméleti összefoglalót ad e változásokról, kiemelve a hosszú távú, kétoldalú kapcsolatok szerepét a vertikális marketingcsatornákban. Egyúttal hiánypótló szerepet is betölt, hiszen a fogyasztási cikkek marketingje mellett ma igen kevés szó esik a szervezetek közötti vásárlások során alkalmazható marketingeszközökről.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, értékesítés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 5220 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 31 Mar 2020 10:04 |
Last Modified: | 31 Mar 2020 10:04 |
Repository Staff Only: item control page