Győriványi, Gábor (1998) Japán üzleti etika. Vezetéstudomány, 29 (9). pp. 6-15.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Nyugaton gyakran bírálják a japán vállalatok úgymond etikátlan magatartását. A szerző azonban rámutat arra, hogy a japáni erkölcsiség nemcsak mélyen gyökerezik a japán társadalomban, hanem napjainkban egyre tudatosabban formálják is annak érdekében, hogy üzenete partnereik mind szélesebb köre számára érthető és ható tényezővé váljék.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Japán, társadalmi felelősség, üzleti etika |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5253 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 01 Apr 2020 12:02 |
Last Modified: | 01 Apr 2020 12:02 |
Repository Staff Only: item control page