Csordás, Tamás (1998) Javaslatok és elgondolások a borsodi vállalatok arculattervezésével kapcsolatban. Vezetéstudomány, 29 (10). pp. 37-40.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Az arculat mint vállalati kommunikációs tényező jellemzése után a szerző a Borsod megyében tevékenykedő vállalatok arculatkialakításával, arculatváltásával kapcsolatban vet fel elgondolásokat, kiindulva a származási iparág és régió vállalatiösszkép-alakító voltából. Külön figyelmet szentel a kommunikációs és humán tényezőknek, illetve a vállalati résztevékenységek befolyásának a teljes vállalati imázsra, majd a borsod megyei vállalatok arculati stratégiájára vonatkozóan vet fel és kísérel megválaszolni néhány kérdést.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | image, regionális gazdaság, vállalati tervezés |
Subjects: | Marketing Regional economy Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5264 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 01 Apr 2020 13:57 |
Last Modified: | 01 Apr 2020 13:57 |
Repository Staff Only: item control page