Imre, Tamás (1998) Szinergia-menedzsment mint a tartós stratégiai versenyelőny megszerzésének egyik módja. Vezetéstudomány, 29 (11). pp. 20-38.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB |
Abstract
A szinergiákról, mint bizonyos - tágan értelmezett - erőforrások együttes kihasználásából származó előnyökről régóta hallhatunk, elsősorban a különböző vállalatok közötti viszonyokban, különösen a fúziók és vállalatfelvásárlások (mergers & acquisitions) esetében. Sokkal kevesebb szó esett/esik ugyanakkor arról, hogy a szinergia-menedzselés hogyan kapcsolódik a stratégiai menedzsmenthez, és hogy ezeket a szinergiákat (amelyek lehetnek vállalaton belüliek és vállalatok közöttiek is) hogyan kell/lehet azonosítani, értékelni és kiaknázni. A tanulmány célja elsősorban az, hogy e kérdésekre választ adjon.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | stratégiai vezetés, szinergia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5269 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 02 Apr 2020 08:05 |
Last Modified: | 02 Apr 2020 08:05 |
Repository Staff Only: item control page