Csegény, Zoltán (1997) A magyarországi üzleti és vásárlói klubrendszerek és többdimenziós menedzsment vetületeik. Vezetéstudomány, 28 (3). pp. 42-50.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A tanulmány célja az üzleti és vásárlói klub fogalmának az értelmezése, illetve a klubok valamilyen csoportosítása, rendszerbe sorolása. A szerző továbbá annak megállapítására törekszik, hogy ezek a klubok alkalmazhatóak-e a menedzsment (vezetés) egy sajátos eszközeként, és ha igen: hol és hogyan.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | klubok, Magyarország, menedzsment |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5309 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 03 Apr 2020 09:06 |
Last Modified: | 03 Apr 2020 09:06 |
Repository Staff Only: item control page