Berács, József, Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
A magyar vállalatok marketingtevékenysége és az azt körülvevő gazdasági környezet különböző szemszögből vizsgálható. A kilencvenes években a legmaradandóbb és leginkább mélyreható változás a tulajdonviszonyok területén következett be, amely a piacgazdaság kialakulásának egyik meghatározó jellemzője. A tanulmány megkísérli felvázolni, hogy mennyire helytálló az a hipotézis, miszerint a privatizált vállalatok marketingtevékenysége fejlettebb, mint a korábbi állami vállalatoké volt. A szerzők a marketingeszközök mellett a marketingstratégiában és a stratégiai célokban bekövetkezett változások hatásait is elemzik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingstratégia, privatizálás, vállalatok |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Economic policy Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5387 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 08 Apr 2020 17:08 |
Last Modified: | 08 Apr 2020 17:08 |
Repository Staff Only: item control page