Törőcsik, Mária (1997) Az új és az "új" termékek piaci tervezése és azok fogyasztása. Vezetéstudomány, 28 (12). pp. 42-46.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
A mai, döntően telített piacok kötelezővé teszik, hogy minden új (és "új") termék kifejlesztése és piaci bevezetése gondosan elő legyen készítve. A szerző tanulmánya ennek mikéntjét és módozatait elemzi, gondolatmenetében újszerű fogalmakat is (fel)használva.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztási szerkezet, marketing, piacszerkezet, terméktervezés |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 5399 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 09 Apr 2020 08:21 |
Last Modified: | 09 Apr 2020 08:21 |
Repository Staff Only: item control page