Ványai, Judit (1996) A marketingszolgáltatások helyzete. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 21-28.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A kelet-európai biztos és igénytelen piacok elvesztése, a nyugat-európai piac kemény feltételeinek való megfelelés kényszere, a belföldi piac importliberalizáció és restrikció miatti beszűkülése, a termelési szerkezet elavultsága és az alacsony termelékenység miatti verseny- hátrány, valamint a piaci szereplők számának növekedése sürgetővé teszi a marketingszolgáltatások színvonalának javítását és bővítését. A gazdaság és az ipar szektorális átalakulása, a szolgáltatási szektor részarányának növekedése is a termékek marketingigényességének fokozódásával jár. A tanulmány a fenti gondolatok kifejtésének igényével született.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, szolgáltatás |
Subjects: | Marketing Service management |
ID Code: | 5416 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 14 Apr 2020 11:49 |
Last Modified: | 14 Apr 2020 11:49 |
Repository Staff Only: item control page