Corvinus
Corvinus

A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben

Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A tanulmány azokat a piacgazdaságban jelentkező tendenciákat tekinti át, amelyek várhatóan hatással lesznek a pénzügyi szolgáltatások fejlődésére. A környezeti tényezők elemzése után megvizsgálja az alkalmazkodás lehetőségeit, két fő fejlődési irányt feltételezve: a banki termékek sztenderdizálódásának, valamint a bank és az ügyfél kapcsolatának erősödését.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:banktechnika, banktevékenység, jövőkép, marketing, pénzügyi szolgáltatás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Finance
Service management
ID Code:5417
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:14 Apr 2020 12:04
Last Modified:14 Apr 2020 12:04

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics