Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A tanulmány azokat a piacgazdaságban jelentkező tendenciákat tekinti át, amelyek várhatóan hatással lesznek a pénzügyi szolgáltatások fejlődésére. A környezeti tényezők elemzése után megvizsgálja az alkalmazkodás lehetőségeit, két fő fejlődési irányt feltételezve: a banki termékek sztenderdizálódásának, valamint a bank és az ügyfél kapcsolatának erősödését.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | banktechnika, banktevékenység, jövőkép, marketing, pénzügyi szolgáltatás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Finance Service management |
ID Code: | 5417 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 14 Apr 2020 12:04 |
Last Modified: | 14 Apr 2020 12:04 |
Repository Staff Only: item control page