Pataki, Béla (1996) Mérnökök és marketingesek együttműködése a termékfejlesztésben. Vezetéstudomány, 27 (4). pp. 17-21.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A tanulmány az üzleti és műszaki szakemberek együttműködésének egyik fontos területével, az új termékek kifejlesztésével foglalkozik. Bemutatja a fejlett piacgazdaságok vállalatainak egyértelműen kedvezőtlen tapasztalatait az olyan termékfejlesztések esetében, ahol akár a fejlesztő- mérnökök, akár a marketingesek egyoldalúan ráerőltetik saját elképzelésüket a másik félre. Felvázolja a gyakorlatban sikeresnek bizonyult „kettős hajtású“ termékfejlesztést, amely egyformán nyitott mind a marketingesek, mind a fejlesztőmérnökök kezdeményezései iránt és amelynek használata különösen indokolt volna hazánkban is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, mérnökök, műszaki fejlesztés, termékfejlesztés, termékpolitika |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5429 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Apr 2020 08:15 |
Last Modified: | 15 Apr 2020 08:15 |
Repository Staff Only: item control page