Marosán, György (1996) Az Apple story. Vezetéstudomány, 27 (5). pp. 22-31.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A hetvenes évek közepén született személyi számítógép minden család asztalán ott kívánt lenni. S az Apple ezen diadalútját hosszú ideig nem is zavarta egyetlen vetélytársa, egyetlen vetélytársának egyetlen terméke sem, csak az 1980-ban piacra dobott IBM PC. Ettől kezdve azonban gyilkos harc kezdődött, mely megosztotta a piacot, de a felhasználóknak mindenképpen a javára vált. Ma az Apple az életéért küzd, s új stratégiáját keresi, de abban biztosak lehetünk, hogy a történet, az Apple története folytatódik...
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, számítógép, vállalatalapítás, vállalati filozófia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5438 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Apr 2020 10:07 |
Last Modified: | 15 Apr 2020 10:07 |
Repository Staff Only: item control page