Kunsági, Andrea and Mitró, Katalin (1996) Holtomiglan - holtodiglan: Relationship marketing. Vezetéstudomány, 27 (5). pp. 43-51.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Cikkükben a szerzők a piacok világméretű változási tendenciáihoz való alkalmazkodás egy lehetséges útjával, a kapcsolati marketinggel foglalkoznak. A téma átfogó irodalomkutatását és kimerítő összefoglalását mellőzve csupán a feldolgozott irodalmak összevetésére, egyfajta konklúzió kialakítására és saját észrevételeik megtételére törekedtek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 5440 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Apr 2020 10:28 |
Last Modified: | 15 Apr 2020 10:28 |
Repository Staff Only: item control page