Orpen, Christopher (1996) A vezetéskutatás relevanciája. Vezetéstudomány, 27 (6). pp. 37-44.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A legtöbb menedzser vallja magáénak azt a véleményt, hogy csak az a kutatás hasznos, amely azonnali segítséget tud nekik nyújtani. A tanulmány azonban rámutat arra, hogy a magas színvonalú kutatás haszna valóban csak sokkal később jelentkezik, bizonyára azért, mert olyan kérdésekkel foglalkozik, amely tényleg fontos, szemben azzal, amely a felületes szemlélő számára az adott időpontban fontosnak tűnik. A szerző végül egy átfogóbb és érvényesebb fogalmat alakít ki a relevanciáról, amely az elméletnek megfelelő helyet jelöl ki.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tudományos kutatás, vezetéstudomány |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5445 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Apr 2020 13:22 |
Last Modified: | 15 Apr 2020 13:22 |
Repository Staff Only: item control page