Mikulás, Gábor (1996) Teljes körű minőségbiztosítás - könyvtárban. Vezetéstudomány, 27 (6). pp. 48-54.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A teljes körű minőségbiztosítás módszere több-kevesebb módosítással a könyves- és folyóiratpolcok birodalmában is használható. Kívánatos lenne, hogy a külföldi tapasztalatok fel- használásával, s a magyar körülményeket figyelembe véve ismertté válna és hazánkban is elterjedne az ezt megalapozó gondolkodásmód. A bevezetés legnagyobb belső akadálya a megfelelő ismeretek hiánya. Ezen próbál segíteni a Bevezetés a könyvtári menedzsmentbe című könyv, amelyből az alábbi részlet származik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | könyvtárügy, minőségbiztosítás |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Culture, sport |
ID Code: | 5447 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Apr 2020 14:00 |
Last Modified: | 15 Apr 2020 14:00 |
Repository Staff Only: item control page