Borgulya Istvánné Vető, Ágnes (1996) Nemzetközi piaci lehetőségek: Kis- és középméretű vállalatok informálódása - Az INTERSTRATOS-felmérés eredményeiből. Vezetéstudomány, 27 (7-8). pp. 73-79.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A kis- és középméretű vállalatok száma az elmúlt hat-hét évben ugrásszerűen megnőtt Magyarországon, s ma esélyük van arra, hogy a gazdaság igazán jelentős tényezőivé váljanak. Az elvesztett piacok helyett újak felé törekvés, az EU-hoz csatlakozás, az erre felkészülés ezeket a vállalkozásokat sem hagyja érintetlenül. Az INTERSTRATOS-felmérés azt vizsgálja, hogy hogyan érinti a kis- és középméretű vállalatok stratégiáját a nemzetközi orientálódás. A felmérés sok szemszögből értékelhető eredményeiből képet kapunk arról is, hogy hogyan szerzik ma be információjukat a vizsgált vállalatok. É tanulmány ezt az aspektust emeli ki a vizsgálat szélesebb spektrumú eredményeiből.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | információ, vállalat, vállalati kultúra, vállalati stratégia |
Subjects: | Information economy Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5467 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 16 Apr 2020 07:25 |
Last Modified: | 16 Apr 2020 07:25 |
Repository Staff Only: item control page