Szentmikósi, Miklós (1996) Aggregált termelési és marketingstratégia kialakítása. Vezetéstudomány, 27 (12). pp. 56-62.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A szerző PhD dolgozata alapján készült tanulmány olyan matematikai modell bemutatására tesz kísérletet, amelynek segítségével egyidejűleg hozhatók döntések a vállalat termelési és marketingstratégiájáról. A modell lényeges vonása, hogy a keresletet nem külső adottságként kezeli, hanem marketingeszközökkel befolyásolt/befolyásolható változónak tekinti.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingstratégia, matematikai modellek, termelés |
Subjects: | Marketing Mathematics, Econometrics |
ID Code: | 5532 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 17 Apr 2020 09:27 |
Last Modified: | 17 Apr 2020 09:27 |
Repository Staff Only: item control page