Corvinus
Corvinus

Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája

Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

Az üzleti és marketingstratégiák meghatározása és értékelése témakörben két alapvető megközelítés tehető. Az első - a priori - megközelítés során a stratégiatípusok meghatározása valamilyen elméleti modellen alapul, amelyet empirikus úton tesztelnek. A második megközelítés post hoc abban az értelemben, hogy a stratégiatípusokat az empirikus adatokban fellelhető jellegzetességek alapján alakítják ki. A szerzők tanulmányukban mindkét megközelítési mód részletes kifejtését megkísérelik.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingstratégia, vállalati stratégia
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5566
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 08:30
Last Modified:21 Apr 2020 08:30

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics