Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
Az üzleti és marketingstratégiák meghatározása és értékelése témakörben két alapvető megközelítés tehető. Az első - a priori - megközelítés során a stratégiatípusok meghatározása valamilyen elméleti modellen alapul, amelyet empirikus úton tesztelnek. A második megközelítés post hoc abban az értelemben, hogy a stratégiatípusokat az empirikus adatokban fellelhető jellegzetességek alapján alakítják ki. A szerzők tanulmányukban mindkét megközelítési mód részletes kifejtését megkísérelik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingstratégia, vállalati stratégia |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5566 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 08:30 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 08:30 |
Repository Staff Only: item control page