Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A tanulmány a fogyasztói szolgáltatásokat vizsgálva arra keresi a választ, hogy milyen szempontokat használ a fogyasztó egy szolgáltatás értékelésére, és milyen szempontok alapján választ új szolgáltató egységet; eltérőek-e ezek a kritériumok az egyes szolgáltatástípusokban, és ha igen, mely kritériumokban; és végül milyen következtetéseket lehet megfogalmazni a vállalati menedzsment számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztási szolgáltatás, fogyasztói magatartás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Service management |
ID Code: | 5567 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 08:41 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 08:41 |
Repository Staff Only: item control page