Corvinus
Corvinus

Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai

Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A tanulmány a fogyasztói szolgáltatásokat vizsgálva arra keresi a választ, hogy milyen szempontokat használ a fogyasztó egy szolgáltatás értékelésére, és milyen szempontok alapján választ új szolgáltató egységet; eltérőek-e ezek a kritériumok az egyes szolgáltatástípusokban, és ha igen, mely kritériumokban; és végül milyen következtetéseket lehet megfogalmazni a vállalati menedzsment számára.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztási szolgáltatás, fogyasztói magatartás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Service management
ID Code:5567
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 08:41
Last Modified:21 Apr 2020 08:41

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics