Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB |
Abstract
A tanulmány a gazdaságban bekövetkező technikai fejlődés, az innovációs folyamat piaci közelítésű elemzésével foglalkozik, hangsúlyozottan a technikai folyamatok hasznosulásával, a műszaki fejlődés és a piaci folyamatok összefüggésével. Ennek érdekében elemzi az innovációs folyamat elemeit, szereplőit, a különböző típusú folyamatok sajátosságait, valamint kiemelt fontosságúnak tekinti az innovációt kiváltó okok vizsgálatát. A szerző a történeti áttekintéssel és a nemzetközi kutatások- hangsúlyozottan és tendenciózusan az empirikus kutatások - új eredményeinek ismertetésével a technikai és piaci folyamatok integrált szemléletű kezeléséhez szeretne hozzájárulni, valamint ösztönözni kívánja a hazai empirikus, integrált szemléletű kutatásokat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | innováció, marketing, műszaki fejlesztés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
ID Code: | 5568 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 08:49 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 08:49 |
Repository Staff Only: item control page