Corvinus
Corvinus

A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban

Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB

Abstract

A tanulmány a gazdaságban bekövetkező technikai fejlődés, az innovációs folyamat piaci közelítésű elemzésével foglalkozik, hangsúlyozottan a technikai folyamatok hasznosulásával, a műszaki fejlődés és a piaci folyamatok összefüggésével. Ennek érdekében elemzi az innovációs folyamat elemeit, szereplőit, a különböző típusú folyamatok sajátosságait, valamint kiemelt fontosságúnak tekinti az innovációt kiváltó okok vizsgálatát. A szerző a történeti áttekintéssel és a nemzetközi kutatások- hangsúlyozottan és tendenciózusan az empirikus kutatások - új eredményeinek ismertetésével a technikai és piaci folyamatok integrált szemléletű kezeléséhez szeretne hozzájárulni, valamint ösztönözni kívánja a hazai empirikus, integrált szemléletű kutatásokat.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:innováció, marketing, műszaki fejlesztés
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
ID Code:5568
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 08:49
Last Modified:21 Apr 2020 08:49

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics