Kunsági, Andrea (1995) Hogyan láttassuk termékünket a fogyasztóval? Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 32-36.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
A tanulmány az információfeldolgozással és a szerzett tapasztalata nyomán arra valamilyen vásárlási viselkedéssel reagáló fogyasztóval foglalkozik. Miért veszi meg az egyik terméket és miért nem veszi meg a másikat? Milyen információk fontosak a számára és egyáltalán milyen információk jutnak el hozzá? A szakirodalom általában az észlelés folyamatának fogyasztói magatartásban betöltött szerepével foglalkozik, míg ez a cikk az információfeldolgozás egészét vizsgálat tárgyává téve tágabban szemléli a fogyasztói percepciót.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, információellátás, marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 5569 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 09:01 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 09:01 |
Repository Staff Only: item control page