Hofmeister Tóth, Ágnes and Bauer, András (1995) A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 37-44.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A magyar gazdaságban az elmúlt években jelentős számú nemzetközi vállalat jelent meg. E vállalatok a legtöbb esetben saját arcukra formálják a megvásárolt/alapított szervezetet, amely - a magyar és nemzetközi vezetési kultúrák különbözősége folytán - ilyképpen gyakran konfliktusokat is magában hordoz. A cikk szerzői 1992-es empirikus kutatásuk alapján elemzik a magyar vezetők helyét egy Hofstede által kialakított kutatási keretben.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | magatartási formák, nemzetközi összehasonlítás, vállalati vezetők |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5570 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 09:11 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 09:13 |
Repository Staff Only: item control page