Corvinus
Corvinus

A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen

Hofmeister Tóth, Ágnes and Bauer, András (1995) A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 37-44.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A magyar gazdaságban az elmúlt években jelentős számú nemzetközi vállalat jelent meg. E vállalatok a legtöbb esetben saját arcukra formálják a megvásárolt/alapított szervezetet, amely - a magyar és nemzetközi vezetési kultúrák különbözősége folytán - ilyképpen gyakran konfliktusokat is magában hordoz. A cikk szerzői 1992-es empirikus kutatásuk alapján elemzik a magyar vezetők helyét egy Hofstede által kialakított kutatási keretben.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:magatartási formák, nemzetközi összehasonlítás, vállalati vezetők
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Management, business policy, business strategy
ID Code:5570
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Apr 2020 09:11
Last Modified:21 Apr 2020 09:13

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics