Eibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A szerzők tanulmányukban arra keresnek választ, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok stratégiai helyzetében bekövetkezett változások milyen irány felé terelik külpiaci munkájukat. Az empirikus kutatásokra támaszkodó felmérés a fejlődés lehetséges útját németországi analógiákban látja és kívánja láttatni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kisvállalat, külgazdasági kapcsolatok, Magyarország, Német Szövetségi Köztársaság, piacra lépés, összehasonlító elemzés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | International economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5571 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 09:22 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 09:22 |
Repository Staff Only: item control page