Molnár, Dezső (1995) Az előre meneküléstől a tudatos felismerésig: Egy textilruházati ipari vállalat fejlődésének tanulságai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 54-60.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A szerző esettanulmányként mutatja be a hazai divatipari vállalatok egykoron vezető cégének a piac kényszerítő hatására megvalósult tudati és cselekvőtevékenységbeli átalakulását. Ismerteti, hogy miként, milyen eszközökkel, spontán és tudatos útkereséssel, nem kevés kudarc árán sikerült a termelésközpontú gazdálkodást fokozatosan átállítani a fogyasztói igények kielégítésére törekvő üzletvitelre. Lényegében a marketingrendszerű gondolkodás, vállalati szervezet és menedzsment fejlődését írja le a vállalat szemszögéből kifejtve, valamint azt, hogy mindezek tapasztalata miként volt hasznosítható az egyetemi oktatásban.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, marketing, piacpolitika, textilruházati ipar, vállalati stratégia |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5572 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 11:03 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 11:03 |
Repository Staff Only: item control page