Molnár, László (1995) A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 67-73.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A kilencvenes években kibontakozó politikai, gazdasági és társadalmi változások nem kedveztek a könyvpiac szereplőinek. A kereslet és a kínálat oldalán állók konfliktusok sorozatán keresztül élték meg a monopóliumok felbomlását, az elosztási rendszer átalakulását, sőt átlényegülését. E rövid cikk azt kívánja illusztrálni, hogy mily kevéssé ismert szokáskultúránk jó néhány területe, továbbá azt kívánja bizonyítani, hogy szegmentációs technikákkal miképpen lehet a marketingdöntések kockázatát csökkenteni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kultúra, marketingstratégia, piacszegmentáció |
Subjects: | Culture, sport Marketing |
ID Code: | 5574 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 11:17 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 11:17 |
Repository Staff Only: item control page