Ságodiné Szabó, Hajnalka (1995) Stratégiaalkotási folyamatok a KOPINT-DATORG Rt-nél. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 13-23.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
Annak ellenére, hogy a stratégia fogalma régóta ismert a szakirodalomban, mindazok a folyamatok, amelyek létrehozzák a stratégiát, ritkán kerülnek a figyelem központjába. Schwenk /1988/ olyan modellt állított fel, amely a stratégiaalkotást több szempontból elemzi, és feltételezi, hogy a folyamatok sokfélék és összetettek. A szerző ezt a modellt alkalmazta a KOPINT-DATORG Rt stratégiaalkotási folyamatainak elemzésekor, amikor mindazokat a folyamatokat és összefüggéseket vizsgálta, amelyek befolyásolják a létrejövő stratégiát.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | döntés, stratégiai tervezés, vállalat |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5577 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 11:45 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 11:45 |
Repository Staff Only: item control page