Sulyok, Anna (1995) A minőségtudatosság megjelenésének szükségessége az élelmiszerfogyasztás területén: Az élelmiszercímkézés mint követelmény. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 49-51.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Abstract
Az élelmiszercímkézés a fejlett ipari országok kereskedelmében nemcsak egyre inkább kötelezővé válik, hanem módját és mikéntjét részletes szabályok írják elő. Minthogy a címkézés iránti igény már nálunk is megjelent, a szerző szükségesnek látja, hogy megkezdjük felzárkózásunkat a számunkra is példát mutató országok gyakorlata felé.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | minőségbiztosítás, élelmiszerek, kereskedelem, marketing |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 5583 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 12:50 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 12:50 |
Repository Staff Only: item control page