Papp, Ilona (1995) A szolgáltatásmarketing sajátosságai és a marketingmix. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 31-40.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Tanulmányában a szerző az általános szolgáltatásmarketing sajátosságainak összefoglalása mellett, a külföldi szerzők által kidolgozott minőségmodellt kitágítva, továbbfejlesztve foglalkozik azzal az öt "réssel", amelyekből a szolgáltatásmarketing számára a legnagyobb kihívások adódnak. Ezt követően részletesen foglalkozik a felfogása szerint 5P-ből álló szolgáltatási marketingmix elemeivel, azok sajátosságainak lényegével és következményeivel.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing-mix, minőség, szolgáltatás |
Subjects: | Marketing Service management |
ID Code: | 5600 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 22 Apr 2020 09:22 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 09:22 |
Repository Staff Only: item control page