Karoliny, Mártonné (1995) A minőség-érem harmadik oldala, avagy a "lágy" elem kemény és komoly követelményei. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 34-41.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A menedzsment irodalom sokféle témakör kapcsán használja a "kemény" és a "lágy" megjelöléseket a közelítések vagy megoldások ellentétes, ill. jól megkülönböztető jellemzőkkel való csoportosítására. A "lágy"- nak minősített területekkel való megbirkózás sokszor keményebb munka, mint a „keményé“. A jelzők némileg félrevezetőek, kissé hasonló módon mint a zenében, ahol a könnyűzene jelzője nem azt fedi - bár azt sugallja -, hogy azt könnyebb lenne játszani, mint a komoly zenét. A tanulmány a minőség-érem lágy és kemény oldalainak tartalmát és viszonyának alakulását igyekszik bemutatni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | menedzsment, minőség, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5611 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 22 Apr 2020 12:20 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 12:20 |
Repository Staff Only: item control page