Radácsi, László (1995) Menedzserek két tűz között: Marketing és etika. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 42-46.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Tanulmányában a szerző amellett sorakoztat fel érveket, hogy sem a piaci mechanizmus, sem a jog nem jelentenek elégséges biztosítékot a modern vállalat társadalmilag felelős és üzletileg is hatékony működésére. Bemutat néhány olyan - menedzserek által igénybe vehető - módszert és általános vezetési elvet, melyek a vállalatok „etikai klímájának“ javítását szolgálhatják. Közülük is kiemeli az elvek és értékek kommunikálásának szükségességét mint az etikus vállalati légkör és a felelős vállalati magatartás alapját.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | etika, gazdasági magatartás, marketing |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5612 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 22 Apr 2020 12:28 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 12:28 |
Repository Staff Only: item control page