Kasahara, Kiyoshi (1995) Japán autógyár Indiában: A Maruti Suzuki és a technológiaátadás. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 30-34.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
Mivel a japán autógyártók számára a túltermelés jelenti a legnagyobb gondot, a külföldi piacokon való direkt megjelenés, a külországokban való gyártás és értékesítés létfontosságú számukra. A szerző mondanivalójának hangsúlyait az indiai Suzuki-vállalkozás, a minőségellenőrzés problematikája, valamint a tudás(know-how)felhalmozás és -eltitkolás jelensége képezik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, gépkocsiipar, India, Japán, minőségbiztosítás, technológiatranszfer |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Industry Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5617 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 23 Apr 2020 08:25 |
Last Modified: | 23 Apr 2020 08:25 |
Repository Staff Only: item control page