Asp, Erkki and Ahsanullah, Abul (1995) A vállalati kultúra mint sikertényező. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 42-49.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A cikk a vállalati kultúra jellemzését, jelentésének tisztázását, a jelenség eddigi vizsgálati módszereinek ismertetését, valamint a vállalat tevékenységében és sikerességében játszott szerepének meghatározását tűzte ki célul. Külön figyelmet fordít azokra a stratégiákra, amelyeknek a segítségével a vállalat új és változó helyzetben igyekszik sikert elérni. A vállalati kultúra azért került a középpontba, mert a helyzetnek megfelelő stratégia megválasztása függ tőle.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdasági magatartás, szervezeti kultúra, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5619 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 23 Apr 2020 08:59 |
Last Modified: | 23 Apr 2020 08:59 |
Repository Staff Only: item control page