Sipos, Zoltán (1995) Kisvállalkozások a magyar külkereskedelemben. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 50-55.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A tanulmány a vállalkozói funkciók elméleti vizsgálatát veti egybe a magyar külkereskedelem aktuális, részben a szervezeti működésből eredő gyakorlati problémáival. Ebből a szerző arra a következtetésre jut, hogy a magyar külkereskedelem szervezete ma túlságosan decentralizálva van, a közeli jövőben azonban spontán piaci koncentráció várható, amelyet nemzetgazdasági érdekből célszerű lenne támogatni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kisvállalkozás, külkereskedelem |
Subjects: | Commerce and tourism International economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5620 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 23 Apr 2020 09:10 |
Last Modified: | 23 Apr 2020 09:10 |
Repository Staff Only: item control page