Matyusz, Zsolt and Pistrui, Bence (2020) Digitalizációs projektek a magyar kiskereskedelmi szektorban: Két meghatározó szegmens összehasonlítása empirikus példákon keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.04
Abstract
A digitalizálódás napjaink egyik legjelentősebb globális folyamata, amely magába foglalja a mindennapi élet számos aspektusát, és átalakítja a kiskereskedelmi szektort is. A szerzők kutatásukban azt vizsgálják, hogy milyen digitalizációs trendek érvényesülnek a kiskereskedelemben, hogyan lehet ezeket a trendeket keretbe helyezni, valamint hogyan próbálnak vállalatok megfelelni ezeknek a trendeknek különböző digitalizációs projektek végrehajtásával. Ennek eredményeképpen elmondható, hogy a vállalatok stratégiájában a digitalizálódás fontos szerepet tölt be, és az ehhez szükséges kulcsfontosságú tényezőkkel rendelkeznek is, ugyanakkor a vállalatvezetőknek az IT szerepéről és hatásairól sokkal tágabban kell gondolkozniuk, mint eddig, valamint a hatékony front-end digitalizáció szükséges előfeltétele lehet a háttértámogató tevékenységek erre való felkészítése.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ipar 4.0, digitalizáció, kiskereskedelem, értéklánc, divat, sport |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Commerce and tourism Management, business policy, business strategy |
Projects: | EFOP 3.6.2-16-2017-0000 Az intelligens, fenntartható és inkluzív társadalom fejlesztésének aspektusai: társadalmi, technológiai, innovációs hálózatok a foglalkoztatásban és a digitális gazdaságban |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.04 |
ID Code: | 5708 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 09 Jun 2020 12:23 |
Last Modified: | 09 Jun 2020 12:23 |
Repository Staff Only: item control page