Kolos, Krisztina (2008) Az ötvenen túliak, mint növekvő jelentőségű célcsoport. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 19-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Nemzetközi és hazai kutatási eredmények jelzik, hogy az ötvenen túli fogyasztók gazdasági jelentősége egyre növekszik. Ezért a vállalatoknak marketingstratégiájuk kialakításánál erre a korosztályra is gondolniuk kell. A szerző cikkében szakirodalmi eredmények és egy kérdőíves felmérés1 alapján jellemzi e célcsoportot, kiemelten foglalkozik a vásárlási stílussal, a nosztalgiaérzéssel, az értékekkel, a szabadidős tevékenységekkel, valamint a reklámmal szembeni attitűdökkel. Következtetéseket von le a célcsoportképzés és a marketingkommunikáció vonatkozásában.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | célcsoport, marketingstratégia, marketingkommunikáció |
Subjects: | Marketing |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.09.02 |
ID Code: | 6877 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 30 Sep 2021 13:26 |
Last Modified: | 30 Sep 2021 13:26 |
Repository Staff Only: item control page