Corvinus
Corvinus

Az ötvenen túliak, mint növekvő jelentőségű célcsoport

Kolos, Krisztina (2008) Az ötvenen túliak, mint növekvő jelentőségű célcsoport. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 19-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

Nemzetközi és hazai kutatási eredmények jelzik, hogy az ötvenen túli fogyasztók gazdasági jelentősége egyre növekszik. Ezért a vállalatoknak marketingstratégiájuk kialakításánál erre a korosztályra is gondolniuk kell. A szerző cikkében szakirodalmi eredmények és egy kérdőíves felmérés1 alapján jellemzi e célcsoportot, kiemelten foglalkozik a vásárlási stílussal, a nosztalgiaérzéssel, az értékekkel, a szabadidős tevékenységekkel, valamint a reklámmal szembeni attitűdökkel. Következtetéseket von le a célcsoportképzés és a marketingkommunikáció vonatkozásában.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:célcsoport, marketingstratégia, marketingkommunikáció
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2008.09.02
ID Code:6877
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:30 Sep 2021 13:26
Last Modified:30 Sep 2021 13:26

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics