Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2008) Vezetői dilemmák az értékesítési utak átalakítása során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 31-42. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Az értékesítési utak számának növekedése több iparágban elfogadott tény, s számos vállalat törekszik újabb értékesítési utak megnyitására. Az újabb utak eltérő piaclefedést biztosíthatnak, s jellegük szerint akár tartósabb versenyelőnyt is biztosíthatnak a vállalat számára akár a kényelem, akár az imázs alapján. A magyar pénzügyi termékpiacon is jelentős elmozdulás történt újabb értékesítési utak megnyitása felé, ami különböző dilemmákat vet fel a vezetők számára. A szerzők cikkükben két tényezőt emelnek ki: az on-line üzleti kapcsolat eltérő jellegét, valamint azt, hogy a vezetésnek - különösen az outsourcing esetében - mérlegelnie szükséges az esetleges etikai vagy akár jogi problémák megjelenését is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | értékesítési csatornák, on-line értékesítés, pénzügyi termékek, biztosítási termékek |
Subjects: | Finance |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.09.03 |
ID Code: | 6878 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 30 Sep 2021 13:46 |
Last Modified: | 30 Sep 2021 13:48 |
Repository Staff Only: item control page