Reikli, Melinda (2008) A bevásárló központok sikerességének meghatározó tényezői : az optimális bérlői és profilmix szerepe és jelentősége. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 55-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Az eddigiekben meglehetősen kevés kutatás foglalkozott a bevásárlóközpontok optimális boltszerkezetével még a menedzserek szemszögéből is, és az empirikus kutatások szinte teljes hiányával számolhatunk. Így nem meglepő az sem, hogy bár számos kutatást végeztek a fogyasztók vásárlási helyszínének kiválasztásával kapcsolatban, amelyek közül nagyon sokban szerepel a választék mint befolyásoló tényező, de külön figyelmet nem szenteltek a választék szélességére, illetve mélységére. Jelen tanulmány éppen ezt az űrt próbálja kitölteni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | bevásárlóközpont, bérlői mix, profilmix |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.09.05 |
ID Code: | 6883 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 01 Oct 2021 07:26 |
Last Modified: | 01 Oct 2021 07:26 |
Repository Staff Only: item control page