Nagy, Gábor (2008) A töretlen fejlődés forrásai az interneten - A Google és a piacorientált vállalati kultúra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 64-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
A szerző dolgozatában a Google vállalat példáján keresztül próbál meg nyomós érveket felsorakoztatni amellett, hogy egy turbulens környezetben tevékenykedő, növekedési és nyereségességi mutatókban egyaránt az élmezőnybe tartozó vállalat esetében miért megfontolandó a piacorientált kultúra vállalaton belüli meghonosítása. Elemzési keretként Kohli és Jaworski 1990-ben megjelent cikkének elméleti modelljét alkalmazta. A modell változóival összhangban a következő tényezők vizsgálatára helyezte a hangsúlyt: piaci intelligencia létrehozása, vállalaton belüli terjesztése, válaszképesség, vállalati részlegek közötti kapcsolatok, a piacorientációnak megfelelő vállalati struktúra, a turbulens környezetben versengő vállalat erőforrás-szükséglete, a piacorientált vállalati kultúra kialakulásának körülményei.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piacorientált vállalati kultúra, piaci intelligencia, Google |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.09.06 |
ID Code: | 6884 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 01 Oct 2021 07:43 |
Last Modified: | 01 Oct 2021 07:43 |
Repository Staff Only: item control page