Corvinus
Corvinus

Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében

Málovics, Éva, Kincsesné Vajda, Beáta and Farkas, Gergely (2015) Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 35-43. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.04

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
241kB

Abstract

A szerzők tanulmányukban egy vállalati esetpéldát mutatnak be. Kutatásuk célja a vizsgált szervezetnél az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákat befolyásoló tényezők feltárása volt. Dolgozatuk első részében az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákkal, s ezek fejlesztésének feltételeivel foglalkoznak a szakirodalom tükrében, a második részben a téma jellegzetességeit, problémáit személyes interjúkon, valamint blogelemzésen keresztül tárják fel. Ennek eredményeként az elméleti megközelítésekből alkotott modell alapján értelmezik primer kutatásuk eredményeit, s ennek konzekvenciáit a vizsgált vállalatra. A megállapítások alapján számos ponton megoldási javaslatokat is megfogalmaznak.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kompetencia, vezetési kultúra, ügyfélszolgálat
Subjects:Management, business policy, business strategy
Service management
DOI:10.14267/VEZTUD.2015.04.04
ID Code:7003
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:03 Nov 2021 14:57
Last Modified:04 Nov 2021 08:25

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics