Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2021) 3S Traveling – Turizmus a poszt-Covid19 érában. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 52-62.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
332kB |
Abstract
A 2020-ban világméretűvé terebélyesedett koronavírus-járvány a világ nemzeteinek mindennapi életét meghatározó jelenséggé vált. Tanulmányunkban egy olyan terméket – karkötőt – alkottunk meg teoretikusan, amely két meghatározó turisztikai szegmens, a konferencia- és az ifjúsági turizmus, valamint azok résztvevőinek szemszögéből mutatja be az egészségbiztonság és az érintésmentesség fontosságát a jövőbeli utazások során. Az új termék ötletéhez a B-bridge emléktárgy tervezői koncepcióját vettük alapul, ami egy olyan eszköz, ami aktív és inaktív állapotban is segítheti a turistákat. Aktív állapotában turisztikai szolgáltatásokat vehet igénybe a Budapestre érkező turista a terméken keresztül, míg inaktív állapotában emléktárgyként szolgál az utazási emlékek előhívására. Jelen kutatásunk eredménye a 3S (Safe, Secure és Smart szavak kezdőbetűiből álló) koncepció, ami a designkommunikáció módszerén alapul, és ami a poszt-Covid19 érában a turisták egészségbiztonságát helyezi előtérbe. A 3S koncepció kulcsfontosságú szerepet játszik a jövő utazásai során, mivel az utazók Budapesthez fűződő bizalmát erősíti.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | turizmusbiztonság, tervezői koncepció, designkommunikáció, Covid-19 |
Subjects: | Commerce and tourism |
ID Code: | 7127 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 04 Jan 2022 09:57 |
Last Modified: | 04 Jan 2022 10:12 |
Repository Staff Only: item control page