Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 25-33. DOI 10.14267/TURBULL.2021v21n4.3
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
368kB |
Official URL: http://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n4.3
Abstract
Az utóbbi évek trendjeinek tükrében a hotelek számára létszükségletté vált a technológia szolgáltatási folyamatba illesztése. Óriási különbségek lehetnek azonban az alkalmazott technológiai megoldások szintjében, mely megoldások eltérő módon ugyan, de átveszik a személyes kiszolgálás szerepét egy hagyományosan interakció-központú területen. A jelenség új vetületeként, a koronavírus-járvány okozta krízis következtében, az emberi kontaktus csökkentése és a szállóvendégek megnyugtatása érdekében még erőteljesebben jelentkezhet az okos szolgáltatások, ezzel együtt az érintésmentes technológiák bevezetése iránti igény a turisztikai szolgáltatók felé (QIANTING et al. 2021). Kutatásunkban ennek megfelelően a technológiát magas szinten alkalmazó okos hotelek iránti attitűdöt befolyásoló tényezőket vettük górcső alá, melyeket kvalitatív és kvantitatív elemeket egyaránt felvonultató tartalomelemzés segítségével vizsgáltunk a jövőbeni turisztikai kereslet potenciális megtestesítői, a Z generáció körében.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | okos hotel, okos szolgáltatások, érintésmentes technológiák |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | 10.14267/TURBULL.2021v21n4.3 |
ID Code: | 7225 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 28 Feb 2022 10:08 |
Last Modified: | 01 Dec 2022 09:49 |
Repository Staff Only: item control page