Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
301kB |
Abstract
Az üzleti kapcsolatok értéke meglehetősen bonyolult jelenség. Gazdasági, társadalmi és idő dimenziókkal ragadható meg. Másként jelentkezik egy üzleti kapcsolat csere, kapcsolati, illetve hálózati szintjén. Minden egyes szinten az üzleti kapcsolat értéke gazdasági és társadalmi elemek valamilyen, időben változó kombinációjaként jelentkezik. Az üzleti kapcsolatban érintettek valamennyien különböző módon észlelik ezt a kombinációt. 2002 tavaszán tíz mélyinterjú keretében az üzleti életben már komoly tapasztalatokkal rendelkező magyar vállalatvezetőt kérdeztünk arról, hogy mit gondolnak az üzleti kapcsolatok értékéről. A cikkben ennek a vizsgálatnak az eredményeit mutatják be és elemzik a szerzők.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdasági kapcsolatok, közvélemény-kutatás, Magyarország, vállalati vezetők |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy Logistics, production management |
ID Code: | 738 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 17 Jul 2012 09:33 |
Last Modified: | 21 Dec 2018 15:18 |
Repository Staff Only: item control page