Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Munkavállalói élmény tervezése = Employee experience journey mapping: a new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadow of Covid19. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 47-57. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n1.5
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
914kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n1.5
Abstract
A cikk célja annak szemléltetése, hogy a turizmusspecifikus HR kihívásait figyelembe véve a customer journey mapping módszertana hogyan alkalmazható a munkavállalói élmény tervezésének stratégiai részeként. A cikkben az alapkoncepció ismertetése után egy konkrét példán keresztül szemléltetjük az employee experience journey map elkészítésének lépéseit egy budapesti 5 csillagos szállodára vonatkozóan. A konkrét lépések bemutatásán túl rávilágítunk arra is, hogy a journey mapping hogyan járulhat hozzá a HR-folyamatok javításához a találkozási, illetve a kritikus pontok azonosításával, majd az ezekre adott megoldási javaslatokkal. Mivel a turisztikai szektor rendkívül összetett munkaerő-piaci sajátosságokkal rendelkezik, ezért elengedhetetlen a perszónákra épülő HR-stratégia kidolgozása, míg a marketing és a HR-részlegek esetében a munkavállalói élmény tervezését közös projektként kell kezelniük.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | munkavállalói élmény, munkavállalói utazás, Covid19, turizmus, employee experience, employee journey, tourism |
Subjects: | Human resource management Social welfare, insurance, health care |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n1.5 |
ID Code: | 7380 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 21 Apr 2022 11:20 |
Last Modified: | 21 Apr 2022 11:20 |
Repository Staff Only: item control page