Falvi, Zsófia and Füreder, Balázs (2022) A müncheni sörkultúra és turizmus helyzete napjainkban – A Hofbräuhaus kritikai elemzése a Covid19-járvány első hullámát követően. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 37-45. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.4
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
560kB |
Abstract
A bajorok szeretik a hagyományaikat, tisztelik és nagy becsben tartják őket. Ugyanilyen alázattal viseltetnek kultúrájuk minden része, így a gasztronómia iránt is. A helyiek, hasonlóan a magyarokhoz, kedvelik a jó ételeket és italokat, illetve különösen büszkék a sörükre. Münchenben a legjobb lehetőség a bajor gasztrokultúra megismerésére egy klasszikus sörház, a Hofbräuhaus, meglátogatása. A 2020-as év a koronavírus miatt senkinek sem alakult a tervei szerint. Münchenben az első, majd a második hullám alatt, több hétig kényszerültek bezárni a vendéglátóhelyek, és a nehéz napok után sem tért vissza az élet a megszokott kerékvágásba. Kutatásunk eredményeként – a Hofbräuhaus példáján keresztül – szeretnénk bemutatni a müncheni sörkultúra és turizmus helyzetét a Covid19-járvány első hullámát követő hónapokban.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | München, Németország, gasztronómia, sörturizmus, Covid19-járvány |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.4 |
ID Code: | 7493 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 04 Jul 2022 11:34 |
Last Modified: | 04 Jul 2022 11:40 |
Repository Staff Only: item control page