Corvinus
Corvinus

Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában

Iványi, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6878-701X (2022) Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 46-54. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
612kB

Abstract

Szakirodalomban gyakran hivatkozott források bemutatásával a tanulmány arra világít rá, hogy a közösségi média egyre intenzívebb használatának köszönhetően, illetve az utóbbi években az online turisztikai közvetítő, ár- és ajánlat-összehasonlító keresők segítségével, hogyan kapcsolódik össze a turisztikai fogyasztói folyamatban az utazási döntést és az utazást megelőző szakasz az utazást követő szakasszal. A szakirodalom számos modellt ismer a fogyasztói magatartás, illetve a közösségimédia-használat marketing szempontú elemzésére. Az irodalmi áttekintés célja többek között az, hogy ezen modellek turisztikai célú utazásokra való adaptálásának lehetőségeire is rávilágítson, valamint, hogy kiindulópontot nyújtson a turisztikai folyamatokat kutatók és a turizmus területén működő vállalkozások, TDM szervezetek számára az élménymegosztás és a fogyasztók által létrehozott tartalmak jobb megismeréséhez.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:élménymegosztás, információkeresés, közösségi média, online utazási portálok
Subjects:Commerce and tourism
DOI:https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5
ID Code:7494
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:04 Jul 2022 11:36
Last Modified:04 Jul 2022 11:41

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics