Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 2-3. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
223kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | editorial |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01 |
ID Code: | 7539 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 27 Jul 2022 10:37 |
Last Modified: | 27 Jul 2022 10:37 |
Repository Staff Only: item control page