Corvinus
Corvinus

A turizmusbiztonságban rejlő marketing és menedzsment implikációk

Marton, Zsuzsanna, Birkner, Zoltán, Keller, Krisztina and Berkesné Rodek, Nóra (2018) A turizmusbiztonságban rejlő marketing és menedzsment implikációk. Turizmus Bulletin, 18 (2). pp. 12-20. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n2.2

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
317kB

Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n2.2


Abstract

A globális turizmust fenyegető biztonsági kockázatok negatív hatásai, az iparágra jellemző multiplikátorhatásból adódóan, a gazdaság egészére továbbgyűrűznek. Azonosításuk mind fogyasztói, mind szolgáltatói oldalról szükségszerű, minimalizálásuk és kiküszöbölésük az értékteremtés feltétele. A turisztikai desztinációkat sújtó katasztrófákra, krízishelyzetekre történő felkészülésben, és az azokat követő válságkezelésben a megfelelő menedzsment- és marketingszemlélet alkalmazása a szektor további „sérülésének” megakadályozását, illetve mielőbbi helyreállítását célozza. A válságkezelési gyakorlat szemléltetése egy angliai száj- és körömfájás járvány, valamint egy ausztrál bozóttűz esetein keresztül történik.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:turizmusbiztonság, természeti katasztrófa, kríziskommunikáció, marketingkampány
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n2.2
ID Code:7770
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:07 Dec 2022 11:58
Last Modified:07 Dec 2022 11:58

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics